WILDCAT XX

WILDCAT XX

Král vysokovýkonných sportovních SxS - brutální, radikální, neuvěřitelně ovladatelný. S výkonem 127 k má o plných 17k víc, než veškerá přímá konkurence. Supersportovní Wildcat XX je od základu konstruovaný zcela nekompromisně. Na jeho vývoji má zásadní podíl americká závodní legenda Robby Gordon, který výrazně přispěl k tomu, že Wildcat XX je nejextrémnější a také nejspolehlivější sportovní side-by-side současnosti. Závodní pérování FOX se 46 cm zdvihu nezná limity. A navíc neuvěřitelná robustnost: Wildcat XX je postavený tak bytelně, že jej dokonce není ani nutné po každém závodě preventivně rozebírat!

599 990 Kč (vč. DPH)
21 899 € (vč. DPH)

Technologie

Racingový podvozek

Racingový podvozek

Přední zavěšení s asymetrickými rameny
Tady začíná úžasná ovladatelnost. Nestejně dlouhá přední A-ramena neutralizují odklon kol při propérování. Do země se tak zakousne víc gumy, aby vás podržela i v nejrychlejších zatáčkách.


Zadní vlečená ramena
Závodníci Trophy Trucků a buggyn dobře vědí, které zadní pérování je v terénu nejlepší. Vlečená ramena jsou uchycená vpředu a nikoli po stranách, takže zadní kola se při propérování pohybují pouze nahoru a dolů, a nikoli do stran.

tlumiče FOX 2.5 PODIUM QS3

tlumiče FOX 2.5 PODIUM QS3

Rychlé nastavování QS3
Chcete-li před těžkým úsekem nastavit vaše pérování, díky systému QS3 to zvládnete podstatně rychleji a snadněji, než s jinými systémy.


Kontrolované dopady
Na dopadech, nebo když chytnete díru, přidá v poslední části zdvihu sekundární pístek uvnitř tlumiče dalších 1360 kg tlumicí síly. V každé situaci tak máte stroj pod dokonalou kontrolou.

Nejsilnější atmosférický motor

Nejsilnější atmosférický motor

Tříválec 998 ccm EFI je nejlepší a nejsilnější atmosférický motor světa sportovních SxS. S výkonem 130 koní nebere zajatce. Je postavený tak, aby zvládl jakoukoli výzvu.

MIMOŘÁDNĚ bytelný

MIMOŘÁDNĚ bytelný

Zesílili jsme všechna kritická místa. Zdvojnásobili jsme jejich životnost. Testovali jsme všechny komponenty. Robustnost je druhé jméno všech dílů řízení a zavěšení, kovaných hliníkových čepů předních kol, naddimenzovaných ložisek kol, zadního zavěšení, krytů podvozku a dalších dílů.

světlá výška 35,6 cm

světlá výška 35,6 cm

Wildcat XX má vůbec nejvyspělejší podvozek ve třídě SxS. Zvládne ostré vlásenky, dominuje v každém terénu, v každém ohledu překonává konkurenci. Wildcat XX zůstává vysoko nad terénem a nechává tak všechny překážky v prachu pod sebou.

Pohon 4x4 s uzávěrkou diferenciálu

Pohon 4x4 s uzávěrkou diferenciálu

Dokonalá trakce v každém terénu a za všech rychlostí, blesková akcelerace a k tomu jedinečná schopnost vyšplhat kamkoli.

půlmetrové zdvihy pérování

půlmetrové zdvihy pérování

Se 457 mm vpředu i vzadu má Wildcat XX víc než dostatek zdvihu na to, aby byl v extrémním terénu jako doma.

chlazení variátoru

chlazení variátoru

Při závodě a ve stoupáních nemusíte hlídat variátor - stálý přísun vzduchu snižuje teplotu řemene a udržuje pohonný systém v chladu i za letních veder.

Největší prostor pro posádku

Největší prostor pro posádku

Vůbec nejprostornější kabina pro řidiče a spolujezdce vám dává dostatek prostoru, abyste se mohli soustředit na jízdu.

Závodní ochranná klec

Závodní ochranná klec

Největší výzvy vyžadují největší bezpečnost. Jako třeba odolnou ochrannou konstrukci ROPS proti převrácení.

plné dveře STANDARDně

plné dveře STANDARDně

Plnohodnotné pevné dveře poskytují posádce zvýšenou ochranu před světem venku.

široké blatníky

široké blatníky

Blatníky jsou tak široké, aby spolehlivě zabránily prachu a blátu dostat se do kabiny.

originální PŘÍSLUŠENSTVÍ

originální PŘÍSLUŠENSTVÍ

My jsme udělali Wildcata XX tak, aby dominoval v každém terénu - vy si ho nyní můžete udělat podle sebe. Mezi více než 30 prémiovými doplňky najdete speciální nárazníky a kryty, doplňky kabiny, zadní sklo, audio systém, nákladní a úchytné prvky, světla, střechy, čelní skla a mnoho dalšího.

Barvy v nabídce

Specifikace

Motor

Typ: kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC, EFI
Objem: 998 ccm
Výkon: 127 k (93,2kW) - Off-road
Zapalování: CDI
Chlazení: kapalinové + elektrický ventilátor


Hnací systém

Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, TEAM Rapid Response, H/L/N/R/P
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: Transaxle


Podvozek

Zavěšení přední: nezávislé s asymetrickými dvojitým A-rameny, zdvih 457 mm
Zavěšení zadní: nezávislé s vlečenými rameny, zdvih 457 mm
Pérování přední: FOX 2.5 PODIUM QS3 s nastavitelným útlumem komprese
Pérování zadní: FOX 2.5 PODIUM QS3 s nastavitelným útlumem komprese a seřiditelnými hydraulickými dorazy
Brzdy přední: kotoučové dvoupístkové
Brzdy zadní: kotoučové jednopístkové
Pneu přední: 30 x 10 - 15   CST Behemonth
Pneu zadní: 30 x 10 - 15   CST Behemonth


Rozměry a hmotnosti

Celková délka: 3 454 mm
Celková šířka: 1 626 mm
Celková výška: 1 715 mm (bez střechy) / 1 727 mm (vč. střechy)
Světlá výška: 356 mm
Rozvor: 2 413 mm
Hmotnost bez náplní: 823.7 kg
Palivová nádrž: 37.9 l


Ostatní vlastnosti

Posilovač řízení: elektrický, EPS + výškově nastavitelný volant
Korba - rozměry: 864 x 813 x 229 mm
Korba - nosnost: 136 kg


Výbava

Tříbodové bezpečnostní pásy s omezovačem síly (+ příprava pro čtyřbodové pásy), plné dveře standardně, ochranná konstrukce proti převrácení ROPS, elektrický posilovač řízení EPS, výškově nastavitelný volant, 2 madla pro spolujezdce, značkové pneumatiky CST Behemoth, 15palcové ALU disky KMC, úložný prostor a 2 držáky nápojů v dosahu řidiče, halogenové světlomety, LED světla pro denní svícení, LED brzdová světla

 

   Fotografie a vyobrazení stroje nemusí odpovídat skutečnému provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu specifikací.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK   Další informace