Historie
2018
Vysokovýkonná supersportovní side-by-side Wildcat XX získává prestižní ocenění „UTV OF THE YEAR 2018“ hned od dvou významných amerických magazínů: ATV Illustrated a UTV Action Magazine. Wildcat XX je hlasováním čtenářů a majitelů oceněn jako nejlépe ovladatelné sportovní UTV a jako celkově nejlepší SxS. Odborníci zase ocenili významné technické inovace a mimořádný přínos Wildcatu XX pro celou kategorii UTV.
2017
Mateřskou společností Arctic Catu se stává koncern Textron, jeden z největších průmyslových gigantů na světě s více než 35.000 zaměstnanci ve více než 25 zemích, výrobce letadel a vrtulníků Bell, Lycoming, Beechcraft a Cessna, významný dodavatel autodílů (Kautex), golfových vozíků atd.
2014
ASP Group s.r.o. získává prestižní ocenění Arctic Cat Circle Of Excellence Award jako nejlepší evropský dealer Arctic Cat.
2013
Na trh přichází Wildcat X, ještě radikálnější varianta Wildcatu 1000i s vyšším výkonem a zdokonaleným pérováním. Arctic Cat Wildcat získává titul „Quad of the Year“ v anketě pořádané předním německým časopisem ATV & Quad.
2012
Je představen revoluční Wildcat 1000, nejradikálnější sportovní side-by-side na světě.
2011
Firma Arctic Cat oslavila 50 let od svého vzniku poté, co ji v roce 1962 Edgar Hetteen založil. Za tu dobu se stala jedním z největších světových výrobců čtyřkolek, sněžných skútrů a UTV.
2010
Dne 26. 8 2010 je vyroben miliontý sněžný skútr Arctic Cat. Obrat firmy přesahuje půl miliardy dolarů.
2010
Čtyřkolky značky Arctic Cat se stávají nejprodávanějšími čtyřkolkami mezi prémiovými značkami v České republice. Čtyřkolky Arctic Cat dostávají revoluční elektronický posilovač řízení s variabilním účinkem.
2010
Arctic Cat 1000i Thundercat opět vyhrává legendární závod Baja 1000.
2009
Arctic Cat získává velkou zakázku na dodávku čtyřkolek 700 Diesel pro americkou armádu.
2009
Arctic Cat Thundercat 1000i vítězí v legendárním americkém závodě Baja 1000.
2008
Side-by-side Prowler vítězí v nejtěžším americkém závodě Baja 1000 v kategorii UTV.
2008
Arctic Cat představuje model Thundercat 1000i, čtyřkolku s největším motorem na světě.
2008
Oficiálním dovozcem čtyřkolek ARCTIC CAT pro Českou republiku a Slovensko, a později i pro Polsko a Rumunsko a další země se stává firma ASP Group s.r.o.
2007
2006
Na trh je uvedena první side-by-side značky Arctic Cat, pracovně-rekreační Prowler 650.
2004
Arctic Cat 650 se stává Čtyřkolkou roku v USA.
2002
Arctic Cat představuje revoluční plně nezávislé zavěšení zadních kol bez stabilizátoru.
2001
Arctic Cat vyrábí čtyřkolky pro jednoho z největších světových výrobců stavebních strojů a zařízení Massey Ferguson.
Vzhledem ke stále vzrůstajícím prodejům na evropském trhu otevírá Arctic Cat v Rakousku svoji evropskou centrálu.
1999
Arctic Cat představuje první čtyřkolku s automatickou převodovkou: Arctic Cat 500 4x4 Automatic.
1997
Arctic Cat Bearcat 454 sklízí velký úspěch na trhu díky nejsilnějšímu motoru, největším zdvihům pérování a nejvyšší světlé výšce ve své třídě.
1996
Firma Arctco se přejmenovává na Arctic Cat a představuje svoji první čtyřkolku, model Bearcat 440. Díky pokrokové konstrukci, mimořádné spolehlivosti a nadprůměrným terénním schopnostem se Bearcat 440 okamžitě stává obchodním úspěchem.
1983
Po překonání velké krize amerických výrobců sněžných skútrů se v továrně v Thief River Falls opět rozbíhá výroba sněžných skútrů pod značkou Arctco.
Je vyroben 100 000 sněžný skútr Arctic Cat.
1978
Edgar Hetteen je pro své obrovské zkušenosti zvolen prvním předsedou Mezinárodní asociace výrobců sněžných skútrů.
1975
Počet zaměstnanců firmy Arctic Enterprises dosahuje 2500.
1971
Sněžný skútr Arctic Cat BossCat I s motorem o výkonu 1000 koní stanovuje světový rychlostní rekord sněžných skútrů rychlostí 203 km/h.
1969
Roční obrat firmy Arctic Enterprises dosahuje 21.7 milionů USD.
1967
Arctic Cat Panther se svými elegantními sportovními tvary znamená revoluci v konstrukci a designu sněžných skútrů.
1964
Se skútrem Arctic Cat Deluxe Series mění E. Hetteen provždy konstrukci sněžných skútrů zavedením revoluční lehké odnímatelné motorové kapoty ze skelného laminátu namísto těžké jednodílné konstrukce z ocelového plechu.
1962
Edgar Hetteen prodává svůj majoritní podíl ve společnosti Polaris Industries, a v blízkém městě Thief River Falls v americké Minnesotě zakládá vlastní firmu Arctic Enterprises. Vyvíjí sněžný skútr Arctic Cat 100, první moderní sněžný skútr s motorem vpředu, který zaznamenal obrovský úspěch na trhu.
1960
Ve vedení firmy Polaris Industries dochází k rozkolu: Edgar Hetteen chce vyrábět sněžné skútry, ostatní členové vedení firmy se chtějí zabývat zejména výrobou oradel, odhrnovaček, pleček a dalších produktů pro zemědělce.
1954
Edgar Hetteen společně se svým bratrem Allanem konstruuje stroj, jaký Amerika do té doby ještě neviděla - vozidlo schopné jezdit po sněhu. Svůj první sněžný skútr nazvali Sno-Traveler a na jeho výrobu zakládají firmu Polaris Industries.